Olulised muudatused Danske Bankis

Danske Bank keskendub Balti riikides edaspidi vaid oma Põhjamaade äriklientide ja rahvusvaheliste korporatsioonide teenindamisele, millel on Põhjamaades tugev esindatus. Muudatus on seotud strateegilise otsusega viia Baltimaade äritegevus kooskõlla grupi strateegiaga.

Muudatused kehtivad alates 26. aprillist 2018 ja need puudutavad meie kliendisuhteid kohalike äriklientide ja privaatpanganduse klientidega. Need muudatused ei puuduta meie rahvusvahelisi kliente.

Baltimaade äritegevus keskendub Põhjamaade klientidele

Strateegiline otsus on seotud meie sooviga keskenduda vaid Põhjamaade klientidele. Me saame Baltimaades pakkuda parimaid lahendusi ja luua enim väärtust Põhjamaade klientide tütarettevõtetele ja rahvusvahelistele korporatsioonidele.

Seetõttu soovime ühtlustada Baltikumi äritegevuse oma Põhjamaade ambitsioonidega ja mitte omada kohalikku äritegevust väljaspool Põhjamaid ja Põhja-Iirimaad. Me ühtlustame Baltikumis oma väärtuspakkumised ja viime teenindusmudeli sarnasele riikideülesele ülesehitusele, nagu täna on näiteks Saksamaa ja Poola üksustes.

Mõjud kohalikele ettevõtetele ja privaatpanganduse klientidele

Jätkame loomulikult olemasolevate kohustuste täitmist seoses kehtivate lepingutega:

  • Ettevõtetele ja eraisikutele väljastatud laenud, sh kodulaenud, jäävad kehtima olemasolevatel tingimustel.
  • Jätkame igapäevaste teenuste osutamist kuni järgmise teateni.
  • Planeerime igapäevaste pangatoodete pakkumise eraklientidele ja kohalikele äriklientidele siiski lõpetada järk-järgult 2018. a jooksul. Informeerime Teid kõigist muudatustest võimalikult varakult.
  • Siiski tähendab see otsus, et me ei saa enam sõlmida kohalike ettevõtete ja privaatpanganduse klientidega uusi teenuselepinguid.

Anname Teile täpsema info võimalikult varakult

Loomulikult soovime vähendada võimalikke ebamugavusi, mida see otsus võib põhjustada. Võtame Teiega ühendust lähikuudel, et täpsustada, kuidas mõjutab see otsus igat meiega sõlmitud teenuselepingut.

Kuna meievahelised lepingud kehtivad kuni järgmise infoni, siis ei pea Te praegu midagi tegema.

Korduma kippuvad küsimused

  • Kuidas mõjutab see otsus kohalikke kliente? Kas kliendid peavad midagi tegema?
    Pank täidab kõik kohustused vastavalt olemasolevatele lepingutele.

    Jätkame igapäevaste teenuste osutamist eraisikutele ja ettevõtetele kuni järgmiste teadeteni. Laenulepingud jäävad kehtima olemasolevatel tingimustel. Loobume 2018. aasta jooksul nende era- ja äriklientide igapäevapanganduse toodete pakkumisest, mille puhul see on võimalik.

    Praegu ei ole klientidel vaja midagi ette võtta. Jätkame klientide teenindamist olemasolevate kohustuste piires. Kõik teenused ja lepingud kehtivad edasi.

    Me võtame Teiega ühendust kohe, kui on selgeks saanud täpsemad detailid. Informeerime Teid muudatustest ette võimalikult varakult, st mitte vähem kui 60 päeva enne muudatuste jõustumist.
  • Millised on need rahvusvahelised kliendid, kellega pank soovib äritegevust jätkata? Kuidas puudutavad need muudatused rahvusvahelisi kliente?
    Rahvusvahelised kliendid on ettevõtted, mis on Danske Bank Groupi kliendid Põhjamaades (mille peakontor asub Põhjamaades) ja need rahvusvahelised korporatsioonid, millel on Põhjamaades tugev esindatus ja mis kasutavad Danske Banki teenuseid mõnes Põhjamaade riigis.

    Pakume oma rahvusvahelistele klientidele edaspidi senisest suuremat tähelepanu. Oleme juba tänaseks teinud olulisi investeeringuid, et ühtlustada oma riikideülest teenindust ning pakkuda veelgi paremaid tooteid ja lahendusi.

    Kuna teavitatud muudatused ei puuduta rahvusvahelisi kliente, ei ole Teil tarvis midagi ette võtta. Kui Teie või Teie kolleegid on meie privaatpanganduse kliendid, siis teavitatakse Teid sellest eraldi.