Danske Bank sulgeb Tartu, Pärnu ja Jõhvi ärikeskused

Anname Teile teada, et alates 22. detsembrist 2018 on suletud Danske Banki Tartu, Pärnu ja Jõhvi ärikeskused. Enamikku pangatoiminguid saavad kliendid teha panga e-kanalites digiallkirja abil, ilma pangakontorisse tulemata.

Kliente teenindatakse jätkuvalt panga peakontoris (Tallinn, Narva mnt 11).

Kui kliendil on vaja mingi teenuse puhul – näiteks notaritehinguteks – siiski panga esindajaga Tartus, Pärnus või Jõhvis kohtuda, on see ikka võimalik. Sellisel juhul on tarvis kohtumine eelnevalt kokku leppida, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või kirjutades aadressil info@danskebank.ee.

Danske Bank keskendub Balti riikides edaspidi Põhjamaade äriklientide ja rahvusvaheliste korporatsioonide teenindamisele. Valitud strateegiast tulenevalt lõpetame järk-järgult kliendisuhted kohalike era- ja äriklientidega.

Kohalikel klientidel soovitame valida endale uus igapäevane panganduspartner. Klientidel, kellel on pangaga sõlmitud laenuleping, tasub tähele panna, et laenulepingud kehtivad senistel tingimustel edasi. Klient võib viia igapäevased arveldused teise panka – tagada tuleb vaid see, et kliendi arvelduskontol oleks ettenähtud kuupäevadel piisavalt vahendeid laenumaksete debiteerimiseks.

Kõigist teenuste ja tingimuste muudatustest teavitab pank alati pikalt ette. Selleks saadame kirja nii kliendi meiliaadressile kui ka internetipanga postkasti. Kui Teil on küsimusi, helistage palun meie kliendiinfo telefonil 6 800 800 (E–R 8.30–17.30) või oma suhtehaldurile või külastage meie kodulehte www.danskebank.ee.