Danske Banki uued pangasüsteemid

Nüüdsest kasutab Danske Bank Balti riikides ühtseid pangasüsteeme. See võimaldab meil senisest paremini teenindada oma rahvusvaheliste ärivajadustega kliente.

Tuletame meelde peamised muudatused

  • Alates 1. aprillist muutusid paljude teenuste ja lepingute tingimused. Uute tingimustega ja muudatustega pakutavates teenustes saate tutvuda siin.

  • Uued pangasüsteemid, lepingute ja teenuste tingimused on edaspidi eesti ja inglise keeles. Kliente teenindame jätkuvalt ka vene keeles, kuid uued pangasüsteemid, dokumendid ja infomaterjalid on edaspidi kättesaadavad eesti ja inglise keeles.

  • Teenuste uuenemisega seoses muutus alates 1. aprillist 2018 Danske Banki hinnakiri, millega saate täies mahus tutvuda siin.

Vaadake siit, et tutvuda lähemalt meie uue eBanki võimalustega.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust meiliaadressil info@danskebank.ee, helistage kliendiinfo telefonil 6 800 800 või pöörduge oma suhtehalduri poole.