MasterCard Platinum

Danske Bank ei pikenda eraklientidele pangakaarte. Samuti ei saa enam uusi pangakaarte tellida.

  • Kuni 45 päeva intressivaba krediit 
  • Turvalised maksed internetis
  • Võimalus broneerida lennupileteid, hotelle ja rentida autot
  • Priority Passi liikmekaart


 Küsimuste korral helistage kliendiinfo telefonil 6 800 800 või saatke e-kiri info@danskebank.ee

Lisavõimalused

  • Krediidilimiit

    Vajaduse korral on Teil rahalised vahendid, mis võimaldavad kaupade ja teenuste eest kaardiga tasuda ning Te ei pea kuni 45 päeva kasutatud limiidilt intressi maksma.

     

    Põhitingimused

    • Valuuta: EUR
    • Lepingu tähtaeg: kuni kaks aastat
    • Limiidi tagastamine:15. kuupäeval tuleb eelmisel kuul krediitkaartidega kasutatud limiit täies ulatuses tasuda. Kogu kasutatud krediidisumma tuleb tagasi maksta lepingu lõppedes.
    • Intressivaba krediidi kasutamine: Kuni järgmise kuu maksepäevani kasutatud krediidi eest pank intressi ei arvesta.

    Dokumendid krediidi saamiseks

    • Krediiditaotlus
    • Nõutavate lisadokumentide loendi saate oma kliendihaldurilt, kes võtab arvesse teie ettevõtte tegevust.

  • Reisikindlustus
  • Priority Pass

    Priority Pass võimaldab külastada äriklassi ootesalonge rohkem kui 600 lennujaamas enam kui 100 riigis.

    • Tasuda tuleb iga külastuse eest vastavalt inimeste arvule, kes liikmekaardiga salongi külastavad.
    • Jooksva kuu külastused kajastuvad järgmise kuu krediitkaardi tehingute väljavõttes ning kuuluvad tasumisele koos teiste kaarditehingutega ülejärgmise kuu maksepäeval.
    • Priority Pass külastuse tasu on kehtestatud panga hinnakirjas.

    Priority Pass’i kohta saate lähemalt lugeda www.prioritypass.com.

Turvalised internetimaksed

  • MasterCard SecureCode

    mastercard securecode 

    Internetimaksete turvalisuse tagamiseks oleme rakendanud rahvusvahelise turvavahendi, mis aitab kaitsta teid teie kaartide volitamata kasutamise eest. Enne kaupade või teenuste eest makse aktsepteerimist paluvad märgiga MasterCard® SecureCode™ veebipoed teil sisestada kaardi turvakoodi, mida teate ainult teie.

    Rohkem infot Mastercard SecoreCode kohta.

     

  • Kuidas see toimib?

    Kõik Danske Banki kliendid, kellel on deebet- ja krediitkaardid, osalevad turvalise maksmise programmis automaatselt. Pärast turvakoodi sisestamist kontrollib pank paari sekundi jooksul teie isikut. Kui pank on veendunud, et teie olete kaardivaldaja, valideeritakse teie ost. Kui turvakood sisestatakse valesti, siis makset ei valideerita ja raha kontolt ei krediteerita. Täiendav turvavahend tagab selle, et teie maksekaardiga saate maksta ainult teie.

  • Internetimakse protsessi kirjeldus
    • Te valite veebipoes tooted või teenused ja sisestate maksmiseks vajalikud maksekaardi andmed (nagu tavaliselt): kaardi omanik, kaardi number, kaardi kehtivuskuupäev ja CVC2 /CVV2 (kolmekohaline number kaardi tagaküljel).
    • Süsteem suunab teid Danske Banki turvalise internetimakse aknasse.
    • Makse valideerimiseks saadetakse teile SMS-iga ühekordne turbekood. Selleks andke pangale teada oma mobiiltelefoni number. Saate seda teha Danske eBanki kaudu (Maksekaardid -> Turvalised internetimaksed), ärikeskuses või helistades meile telefonil 6 800 800.
    • Veenduge, et kogu ostuga seotud teave on õige ja sisestage teile saadetud ühekordne turbekood.
    • Kui sisestatud turvakood on õige, siis teie ost kinnitatakse.
    • Kui turvakood sisestatakse 3 (kolm) korda valesti, siis blokeeritakse kaardi kasutamine makseteks veebipoodides.
  • Mida peaksin turvakoodi kohta teadma?
    • Ühekordne turvakood saadetakse mobiiltelefoni, mille määrasite 3D-turvakoodvastuvõtmise jaoks. Te peate pangale teatama oma mobiiltelefoni numbri, et see lisataks teie kaardile. Saate seda teha Danske eBanki kaudu (Maksekaardid -> Turvalised internetimaksed) või helistades meile telefonil 6 800 800.
    • Juhul, kui teie telefoninumber muutub, andke sellest pangale teada.
    • Panga saadetud ühekordne turvakood koosneb kahest ladina tähest ja kaheksast numbrist.
    • Teile saadetud turvakood kehtib ainult piiratud aja – kui te turvakoodi 5 minuti jooksul ei sisesta, siis see aegub. Et saada makse valideerimiseks uus turbekood, vajutage ekraanil nuppu „Saada uus turvakood“.
    • Kui teie kaart on blokeeritud maksmiseks veebipoodides, millel on märk MasterCard SecureCode, peate kaardi blokeeringu tühistamiseks võtma ühendust pangaga. Selleks võite minna ärikeskusesse, helistada panka telefoninumbril 6 800 800 või kasutada Danske eBanki.
    • Kui olete esitanud turvalise internetimakse blokeeringu tühistamise taotluse või olete Danske eBankis sisestanud telefoninumbri (Maksekaardid -> Turvalised internetimaksed), saate kaarti uuesti maksmiseks kasutada:
      - alates kella 8.15st (kui olete blokeeringu tühistanud või telefoninumbri sisestanud ajavahemikul 23.00–7.00)
      - alates kella 12.15st (kui olete blokeeringu tühistanud või telefoninumbri sisestanud ajavahemikul 7.00–11.00)
      - alates kella 16.15st (kui olete blokeeringu tühistanud või telefoninumbri sisestanud ajavahemikul 11.00–15.00)
      - alates kella 20.15st (kui olete blokeeringu tühistanud või telefoninumbri sisestanud ajavahemikul 15.00–19.00)
      - alates kella 00.15st (kui olete blokeeringu tühistanud või telefoninumbri sisestanud ajavahemikul 19.00–23.00)

    Kui te maksetoimingu ajal SMS-i ei saa, teavitage sellest panka, saates Danske eBanki kaudu teatise või helistades meile telefoninumbril 6 800 800.

Turvalised kaardimaksed välismaal

  • Kuidas vältida sanktsioneerimata makseid?

    Danske Banki spetsialistid jälgivad pidevalt välisriikides sooritatavaid elektroonilisi makseid ja piiravad makseid teatud riikides. Eri riikides kohaldatakse erinevaid piiranguid, mis sõltuvad võimalikest ohtudest. Näiteks ei ole mõnes riigis võimalik võtta raha välja sularahaautomaadist, tasuda kaardiga kaupluses, kus PIN-koodi ei nõuta, või teha makseid internetis.

    Et kaitsta oma klientide raha, on Danske Bank kehtestanud sularaha väljavõtmise piirangud juhuks, kui pangakaarti kasutatakse sellistes sularahaautomaatides, mis toimivad ainult magnetiriba tehnoloogia alusel.

  • Teavitage meid oma reisiplaanidest

    Kui kavatsete reisida eespool loetletud riikidesse ja plaanite teha seal viibides makseid, andke sellest pangale juba ette teada. Nii saame vältida toimingute blokeerimist ja võimalikke ebamugavusi. Panka saate teavitada järgmistel viisidel:

    Danske eBanki kaudu
    Valige Danske eBankis kõigepealt „Kaardid“ ja seejärel „Piirangud“. Seal kuvatakse riskiga seotud riikide loend. Valige sihtriik, määrake külastuse aeg ja valige kaardid, mille suhtes ei tohiks piiranguid seada. Määratud perioodi lõpus rakenduvad piirangud automaatselt uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.

    Telefonil 6 800 800
    Panga konsultandid tuvastavad Teie isiku ja paluvad Teil määrata oma reisi sihtriik, külastuse kestus ja kaardid, mida kavatsete kasutada. Määratud perioodi lõpus jälgib süsteem Teie kaarti uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.

    Panga ärikeskustes
    Võite astuda läbi Danske Banki ärikeskusest. Pangatöötaja aitab Teil kirja panna reisi sihtriigi ja kestuse ning pangakaardid, mida kavatsete kasutada. Määratud perioodi lõpus jälgib süsteem Teie kaarti uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.


  • Täiendav info
    • Enne välismaale reisimist märkige üles Danske Banki pikk telefoninumber +372 6 800 800 ja hoidke see alati kaasas.
    • Kui kasutate välismaal pangakaarti, olge ettevaatlikum kui tavaliselt.
    • Ärge tasuge kaardiga kahtlastes kohtades.
    • Võtke sularaha ainult turvalistest, hästi valgustatud automaatidest (ostukeskustes ja pankades).
    • Kui Teil on kaardi kuritarvituse kahtlus võtke viivitamatult pangaga ühendust ning blokeerige kaart.

Näpunäited ja nõuanded

  • Mida teha, kui unustasin PIN-koodi?

    Kui olete unustanud pangakaardi PIN-koodi, pöörduge panga poole. Panga ärikeskustes saate täita kehtestatud vormil avalduse, mille alusel väljastab pank Teile uue PIN-koodiga kaardi. Uue pangakaardi väljastame kolme tööpäeva jooksul.

  • Kas kaardi PIN-koodi saab muuta, et seda oleks lihtsam meelde jätta?
    Pangakaardi PIN-koodi saate muuta igas Danske Banki sularahaautomaadis.

    PIN-koodi muutmine pole keeruline: valige sularahaautomaadis käsk „Muuda PIN-koodi“ ja järgige automaadi juhiseid. Uus PIN-kood jõustub kohe.

  • Kaart läks katki. Mida teha?

    Uue pangakaardi saate tellida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust. Uus kaart väljastatakse kolme tööpäeva jooksul.

  • Kaotasin oma kaardi (või kaart varastati). Mida teha?

    Blokeerige kaart otsekohe. Kaardi saate blokeerida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust.
    Uue pangakaardi saate samuti tellida Danske eBanki kaudu, telefonil 6 800 800 või Danske Banki ärikeskustest.


  • Mu kaart jäi sularahaautomaati kinni. Mida teha?
    Sularahaautomaati kinni jäänud kaart tuleb kindlasti blokeerida. Kaardi saate blokeerida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust.
  • Märkasin igakuises pangaväljavõttes mõningaid ebatäpsusi. Mida teha?

    Pangakaardiga kaupade ja teenuste eest tasumine on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks ja üha enam makstakse pangakaardiga ka internetis. Seetõttu võib aina sagedamini juhtuda, et kaarditehing mingil põhjusel ebaõnnestub. Allpool esitame olulisema info, kuidas kaardimaksete võimalikke probleeme kiiresti lahendada.

    Kaarditehingu saab vaidlustada järgmistel juhtudel:

    • Te avastate oma väljavõttel kaarditehingu(id), mida Te ei ole teinud.
      NB! Sulgege otsekohe pangakaart – helistage Danske Banki infotelefonil (+372) 6 800 800, edastage korraldus Danske eBanki kaudu või pöörduge panga ärikeskusesse.
    • Kaarditehingu summa on Teie kontolt maha võetud mitu korda.
    • Sularahaautomaat ei väljastanud raha, kuid Teie kontolt on summa maha võetud.
    • Sularaha sissemakse automaat võttis raha vastu, kuid summa pole Teie kontole laekunud.
    • Te ei ole saanud kätte tellitud kaupu või teenuseid, mille eest Te kaardiga maksite.
    • Internetist tellitud kaup saabus puudustega ning Te tagastasite kauba.
    • Kaarditehing on tühistatud, aga kaupmees või teenusepakkuja ei ole raha tagastanud.

    Konto omanikul või kaardi valdajal on õigus esitada pangale kaarditehingu kohta pretensioon 13 kuu jooksul alates kaarditehingu kajastamisest kontol.

    Kui olete esitanud kaarditehingu vaidlustamise avalduse, annab pank Teile esmase vastuse 10 tööpäeva jooksul.

    Kaarditehingu vaidlustamisega võib olla seotud mitu osapoolt (nt rahvusvaheline kaardiorganisatsioon, teenusepakkuja jt), mistõttu võib lõpliku lahenduse leidmine aega võtta.

  • Kuidas kontrollida konto saldot?

    Konto saldot saate igal ajal teada:

    • Danske Banki sularahaautomaadist
    • Danske eBankist
    • Danske mBankist

  • Milliste pangakaartidega ma internetipoodides maksta saan?

    Veebipoodide haldajad võivad piirata makseid teatud tüüpi deebetkaartidega, kuid Danske Bank pakub funtsionaalsust, et maksta veebis ükskõik millist tüüpi kaardiga.

  • Kui üritan internetis maksta, suunatakse mind ümber Danske eBanki. Miks?

    Veebipoodides, millel on märk MasterCard® SecureCode™, suunatakse Teid makse kinnitamiseks Danske eBanki. See rahvusvaheline turvavahend kaitseb Teie kaarti volitamata kasutamise eest internetis maksmisel.

    Teie isiku tuvastamiseks avaneb tavaline eBanki leht, kuhu peate sisestama eBanki kasutajatunnuse ja oma valitud parooli või koodi. Kui olete eBankis tuvastatud, suunatakse Teid tagasi kaupmehe juurde, et saaksite makse lõpule viia.

Vaata lisaks