MasterCard Debit

Paljude võimalustega mugav ja turvaline deebetkaart.

  • Ostude eest tasumine Eestis ja välisriikides
  • Sularaha väljavõtmine pangaautomaadist Eestis ja välisriikides
  • Internetis maksmine
  • Tellitav Danske eBankist

Kuidas saame kasulikud olla?

Helistage meile 6 800 800 või võtke ühendust oma Privaatpanganduse suhtehalduriga.

Lisavõimalused

  • Reisikindlustus

    Reisikindlustus pakub kaitset ootamatute kulude eest reisil olles. Saate enda perele sõlmida aastase reisikindlustuse, mis katab meditsiiniabi, pagasikahju, reisi ära jäämise ning katkemisega seotud kulud.

    • Kehtib ühe aasta ning reiside arv ei ole piiratud (ühe reisi kestus võib olla kuni 90 päeva)
    • Aastakindlustus maksab 94 eurot
    • Kehtib kõigile pereliikmetele
    • Kehtib kõikjal maailmas
    • Reisikindlustuse teenuse pakkuja on If P&C Insurance AS
    • Kindlustusjuhtumi korral kontakteeru telefonil: + 372 777 1211 või e-mailil kahjud@if.ee

    Reisikindlustuse tingimused (PDF) (kehtivad kuni 24.05.2018)
    Reisikindlustuse tingimused (PDF) (kehtivad alates 25.05.2018)

     

  • Autorent
    Koostöös Avis Budget Eestiga pakume Danske Banki kaardi valdajatele soodustust kuni 15%. Allahindlus kehtib kõigis Avise ja Budgeti 3000 kontoris 120 riigis üle kogu maailma.
    Lisateabe saamiseks pöörduge Avis Budget Eesti poole numbril +372 667 1515 või meiliaadressil rent@avis.ee.

Turvalised internetimaksed

  • MasterCard SecureCode

    mastercard securecode 

    Internetimaksete turvalisuse tagamiseks rakendame rahvusvahelist turvavahendit, mis aitab kaitsta Teid selle eest, et keegi Teie pangakaarte ilma loata kasutab. Enne kui kaupade või teenuste eest makse aktsepteeritakse, peate sisestama lisaandmed, et enda isikut tõestada.

    Lugege MasterCard SecureCode kohta täpsemalt siit.

  • Kuidas see toimib?
    Et maksta internetis toote või teenuse eest MasterCard pangakaardiga, peate olema Danske eBanki kasutaja.

    Kui maksate internetis toote või teenuse eest pangakaardiga, suunatakse Teid isiku tuvastamiseks Danske eBanki, et saaksite makse heaks kiita. Avaneb tavaline eBanki leht, kuhu peate sisestama eBanki kasutajatunnuse ja oma valitud parooli või koodi. Kui olete eBankis tuvastatud, suunatakse Teid makse lõpuleviimiseks tagasi kaupmehe juurde.

    Juhul, kui internetikaupmees on seotud süsteemiga 3D Secure, kuvatakse tema kodulehel vastav logo MasterCard SecureCode. Eestis on kõik internetikaupmehed selle süsteemiga liitunud.

    Kui soovite sooritada ostu kaupmehelt, kes ei ole 3D Secure süsteemiga seotud, ei paluta Teil oma isikut eBankis tõestada.



Turvalised kaardimaksed välismaal

  • Kuidas vältida sanktsioneerimata makseid?

    Danske Banki spetsialistid jälgivad pidevalt välisriikides sooritatavaid elektroonilisi makseid ja piiravad makseid teatud riikides. Eri riikides kohaldatakse erinevaid piiranguid, mis sõltuvad võimalikest ohtudest. Näiteks ei ole mõnes riigis võimalik võtta raha välja sularahaautomaadist, tasuda kaardiga kaupluses, kus PIN-koodi ei nõuta, või teha makseid internetis.

    Et kaitsta oma klientide raha, on Danske Bank kehtestanud sularaha väljavõtmise piirangud juhuks, kui pangakaarti kasutatakse sellistes sularahaautomaatides, mis toimivad ainult magnetiriba tehnoloogia alusel. Need piirangud kehtivad järgmistes riikides:
    Argentiina, Bahrain, Boliivia, Brasiilia, Columbia, Dominikaani Vabariik, Ecuador, Fidži, Filipiinid, Hiina, Hongkong, India, Indoneesia, Jaapan, Jamaica,  Kanada, Kambodža, Korea, Kuwait, Laos, Liibüa, Lõuna-Korea, Macau, Malaisia, Mehhiko, Mongoolia, Nepal, Panama, Prantsuse Polüneesia, Peruu,  Singapur, Tai, Taivan, Tšiili, USA, Vietnam.

  • Teavitage meid oma reisiplaanidest

    Kui kavatsete reisida eespool loetletud riikidesse ja plaanite teha seal viibides makseid, andke sellest pangale juba ette teada. Nii saame vältida toimingute blokeerimist ja võimalikke ebamugavusi. Panka saate teavitada järgmistel viisidel:

    Danske eBanki kaudu
    Valige Danske eBankis kõigepealt „Kaardid“ ja seejärel „Piirangud“. Seal kuvatakse riskiga seotud riikide loend. Valige sihtriik, määrake külastuse aeg ja valige kaardid, mille suhtes ei tohiks piiranguid seada. Määratud perioodi lõpus rakenduvad piirangud automaatselt uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.

    Telefonil 6 800 800
    Panga konsultandid tuvastavad Teie isiku ja paluvad Teil määrata oma reisi sihtriik, külastuse kestus ja kaardid, mida kavatsete kasutada. Määratud perioodi lõpus jälgib süsteem Teie kaarti uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.

    Panga ärikeskustes
    Võite astuda läbi Danske Banki ärikeskusest. Pangatöötaja aitab Teil kirja panna reisi sihtriigi ja kestuse ning pangakaardid, mida kavatsete kasutada. Määratud perioodi lõpus jälgib süsteem Teie kaarti uuesti ega luba kahtlasi maksetoiminguid sooritada.


  • Täiendav info
    • Enne välismaale reisimist märkige üles Danske Banki pikk telefoninumber +372 6 800 800 ja hoidke see alati kaasas.
    • Kui kasutate välismaal pangakaarti, olge ettevaatlikum kui tavaliselt.
    • Ärge tasuge kaardiga kahtlastes kohtades.
    • Võtke sularaha ainult turvalistest, hästi valgustatud automaatidest (ostukeskustes ja pankades).
    • Kui Teil on kaardi kuritarvituse kahtlus võtke viivitamatult pangaga ühendust ning blokeerige kaart.

Näpunäited ja nõuanded

  • Mida teha, kui unustasin PIN-koodi?

    Kui olete unustanud pangakaardi PIN-koodi, pöörduge panga poole. Panga ärikeskustes saate täita kehtestatud vormil avalduse, mille alusel väljastab pank Teile uue PIN-koodiga kaardi. Uue pangakaardi väljastame kolme tööpäeva jooksul.

  • Kas kaardi PIN-koodi saab muuta, et seda oleks lihtsam meelde jätta?
    Pangakaardi PIN-koodi saate muuta igas Danske Banki sularahaautomaadis.

    PIN-koodi muutmine pole keeruline: valige sularahaautomaadis käsk „Muuda PIN-koodi“ ja järgige automaadi juhiseid. Uus PIN-kood jõustub kohe.

  • Kaotasin oma kaardi (või kaart varastati). Mida teha?

    Blokeerige kaart otsekohe. Kaardi saate blokeerida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust.
    Uue pangakaardi saate samuti tellida Danske eBanki kaudu, telefonil 6 800 800 või Danske Banki ärikeskustest.


  • Kaart läks katki. Mida teha?

    Uue pangakaardi saate tellida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust. Uus kaart väljastatakse kolme tööpäeva jooksul.

  • Mu kaart jäi sularahaautomaati kinni. Mida teha?
    Sularahaautomaati kinni jäänud kaart tuleb kindlasti blokeerida. Kaardi saate blokeerida Danske eBanki kaudu, helistades kliendiinfo telefonil 6 800 800 või külastades lähimat Danske Banki ärikeskust.
  • Märkasin igakuises pangaväljavõttes mõningaid ebatäpsusi. Mida teha?

    Pangakaardiga kaupade ja teenuste eest tasumine on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks ja üha enam makstakse pangakaardiga ka internetis. Seetõttu võib aina sagedamini juhtuda, et kaarditehing mingil põhjusel ebaõnnestub. Allpool esitame olulisema info, kuidas kaardimaksete võimalikke probleeme kiiresti lahendada.

    Kaarditehingu saab vaidlustada järgmistel juhtudel:

    • Te avastate oma väljavõttel kaarditehingu(id), mida Te ei ole teinud.
      NB! Sulgege otsekohe pangakaart – helistage Danske Banki infotelefonil (+372) 6 800 800, edastage korraldus Danske eBanki kaudu või pöörduge panga ärikeskusesse.
    • Kaarditehingu summa on Teie kontolt maha võetud mitu korda.
    • Sularahaautomaat ei väljastanud raha, kuid Teie kontolt on summa maha võetud.
    • Sularaha sissemakse automaat võttis raha vastu, kuid summa pole Teie kontole laekunud.
    • Te ei ole saanud kätte tellitud kaupu või teenuseid, mille eest Te kaardiga maksite.
    • Internetist tellitud kaup saabus puudustega ning Te tagastasite kauba.
    • Kaarditehing on tühistatud, aga kaupmees või teenusepakkuja ei ole raha tagastanud.

    Konto omanikul või kaardi valdajal on õigus esitada pangale kaarditehingu kohta pretensioon 13 kuu jooksul alates kaarditehingu kajastamisest kontol.

    Kui olete esitanud kaarditehingu vaidlustamise avalduse, annab pank Teile esmase vastuse 10 tööpäeva jooksul.

    Kaarditehingu vaidlustamisega võib olla seotud mitu osapoolt (nt rahvusvaheline kaardiorganisatsioon, teenusepakkuja jt), mistõttu võib lõpliku lahenduse leidmine aega võtta.

  • Kuidas kontrollida konto saldot?

    Konto saldot saate igal ajal teada:

    • Danske Banki sularahaautomaadist
    • Danske eBankist
    • Danske mBankist

  • Milliste pangakaartidega ma internetipoodides maksta saan?

    Veebipoodide haldajad võivad piirata makseid teatud tüüpi deebetkaartidega, kuid Danske Bank pakub funtsionaalsust, et maksta veebis ükskõik millist tüüpi kaardiga.

  • Kui üritan internetis maksta, suunatakse mind ümber Danske eBanki. Miks?

    Veebipoodides, millel on märk MasterCard® SecureCode™, suunatakse Teid makse kinnitamiseks Danske eBanki. See rahvusvaheline turvavahend kaitseb Teie kaarti volitamata kasutamise eest internetis maksmisel.

    Teie isiku tuvastamiseks avaneb tavaline eBanki leht, kuhu peate sisestama eBanki kasutajatunnuse ja oma valitud parooli või koodi. Kui olete eBankis tuvastatud, suunatakse Teid tagasi kaupmehe juurde, et saaksite makse lõpule viia.

Vaata lisaks